Bak en skranke i ankomsthallen på Gardermoen finner du alltid hyggelige ansatte hos Taxi Guide fra klokken 07:30 til midnatt alle dager i uken. Vi er også å finne utendørs iført gule jakker merket «Taxi/Informasjon/Taxi Guide».

Uansett hva du måtte lure på vil vi hjelpe deg. Har du ris eller ros er det sentralen som skal behandle saken din, men vi assisterer deg mer enn gjerne med å videresende henvendelsen din dit den skal. Husk å legge ved foto eller kopi av kvitteringen din med en kort beskrivelse av din opplevelse, samt din kontaktinformasjon. Velger du å ta bilde av kvitteringen din med telefonen er det viktig at du får med løyvenummer, klokkeslett, dato og prisspesifikasjon.

Taxi Guide setter alltid pris på tilbakemelding fra passasjerer, uansett om den er positiv eller negativ. Det er spesielt viktig for oss å gi rask tilbakemelding i klagesaker slik at vi kan kreve en reaksjon fra sentralen. Taxi Guide har også et eget reglement på lufthavnen som sjåførene plikter å følge.

Ta gjerne en titt på vanlige spørsmål vi får.

kontakt oss på Gardermoen


Kom gjerne med ris, ros eller andre tilbakemeldinger i kontaktskjemaet under:

[formidable id=6]